Prijeđite na glavni sadržaj

Nije mi stigao aktivacijski ključ, što mi je činiti?

Ažurirano prije više od mjesec dana

Prvo provjerite pretinac neželjene pošte ili drugu email adresu na koju Vam je poslan aktivacijski ključ.

Ukoliko ne pronađete email sa aktivacijskim ključem, zamolite ovlaštenu osobu iz Vašeg poduzeća da Vam ponovno pošalje aktivacijski ključ. Postupak za generiranje novog aktivacijskog ključ je sljedeći, podijelite ga s ovlaštenom osobom.

  1. Prijavite se u Parru na https://app.parra.hr/ .

  2. Na traci izbornika odaberite „Postavke“ zatim „Korisnici“ kako biste pristupili popisu korisnika povezanih sa Vašim poduzećem.

  3. Klikom na tri točkice na kraju retka s imenom korisnika prikazat će se opcije za korisnika.

  4. Kliknite na "Generiraj aktivacijski ključ".

  5. Otvorit će se prozor za provjeru emaila korisnika i potvrdu slanja novog ključa. Ukoliko je email točan, kliknite „Pošalji“.

Novi aktivacijski ključ će stići na email adresu korisnika.

Jesmo li odgovorili na vaše pitanje?