Prijeđite na glavni sadržaj

Registracija korisnika na poduzeće koje već koristi Parra aplikaciju

Ukoliko se želite registrirati u poduzeće koje već koristi Parra aplikaciju, pratite ove upute za registraciju.

Ažurirano ovaj tjedan

1) Na internetskoj stranici https://app.parra.hr/ kliknite na polje „Registracija“.

2) Izaberite način registracije:

a) Potvrda putem svog Google ili Microsoft računa


Kliknite na pripadajuću ikonu za izbor Google ili Microsoft računa za verifikaciju. U ovom slučaju koraci od 3 do 5 neće biti potrebni jer će Vaš pružatelj usluge verificirati Vaš račun automatski. Prijeđite na korak 6.

b) Potvrda kodom putem email adrese

Ako ne želite koristiti Google ili Microsoft račun za registraciju na Parru, možete koristiti svoju mail adresu na koju će stići kod koji potvrđuje ispravnost adrese. Unesite ime i prezime, email i lozinku koju ćete odabrati prema uputi ispod polja za lozinku i ponovite lozinku.

3) Prihvatite Uvjete korištenja i Pravila o zaštiti privatnosti klikom u pravokutnik.

4) Zatim kliknite na polje „Registracija“.

5) U sljedećem koraku potrebno je verificirati email pomoću 6-znamenkastog koda koji je stigao u pretinac emaila s kojim ste se registrirali. Ovaj korak služi kako bi zaštitili Vaše podatke od neovlaštenog pristupa. Unesite kod te kliknite na polje „Potvrdi“.

! Provjerite pretinac neželjene pošte ili spam, ukoliko u pretincu ulazne pošte ne nalazite email od Parre s naslovom: 'Još samo jedan korak do Parre! – Verifikacija email adrese'.

! Kod vrijedi 5 min. Ukoliko je istekao možete zatražiti novi klikom na

Pošalji novi kod“. Novi kod se može generirati svakih 60 sekundi.

6) Na sljedećem ekranu trebate odabrati "Moje poduzeće već ima Parru“ kako biste pristupili Parri i podacima Vašeg poduzeća.

7) U zadnjem koraku je potrebno unijeti aktivacijski ključ koji Vam je na email poslala osoba koja administrira poduzeće u Parri, npr. vlasnik, administrator, Vaš nadređeni, vlasnik, kolega i sl. Upišite aktivacijski ključ te kliknite „Potvrdi“. Ovaj korak služi kako bi zaštitili Vaše podatke i račun od neovlaštenog pristupa.

Ovime je proces registracije završen.

Što ako mi aktivacijski ključ nije stigao?

Što ako mi nije stigao aktivacijski ključ?

  • Provjerite na koju email adresu Vam je poslan aktivacijski ključ.

  • Provjerite pretinac neželjene pošte ili spam, ukoliko u pretincu ulazne pošte ne nalazite email od Parre s aktivacijskim ključem.

  • Aktivacijski ključ vrijedi 24h. Ukoliko je istekao, korisnik koji ima ulogu Admin Vašeg poduzeća u Parri može izdati novi aktivacijski ključ koji će isto stići u Vaš email pretinac.

Jesmo li odgovorili na vaše pitanje?